تجمع اعتراضی خانواده بازداشت‌شدگان سیاسی فلسطینی در رام‌الله  
کد خبر: 3870787
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳

تجمع اعتراضی خانواده بازداشت‌شدگان سیاسی فلسطینی در رام‌الله  

گروه بین‌الملل ــ گروهی از خانواده‌های بازداشت‌شدگان سیاسی فلسطینی، ظهر امروز، 21 دی‌ماه، در اعتراض به بازداشت‌های مکرر فرزندانشان از سوی مقامات رژیم صهیونیستی، در رام‌الله تجمعی اعتراضی برپا کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، در این تجمع اعتراضی که از سوی کمیته خانواده‌های بازداشت‌شدگان سیاسی در کرانه باختری برگزار شد، شماری از شخصیت‌های سیاسی فلسطینی از جمله «وصفی قبها» وزیر سابق امور اسرای فلسطین، «جمال الطویل» از رهبران جنبش حماس و همچنین نمایندگان برخی مؤسسات حقوقی حضور داشتند.
 
شرکت‌کنندگان در این تجمع، با در دست داشتن پلاکاردهایی، بازداشت سیاسی فلسطینیان را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به ظلم اشغالگران صهیونیست و آزادی فوری بازداشت‌شدگان سیاسی شدند.
 
در همین رابطه، «محمد ابوعلیا» پدر «باسل ابوعلیا» اعلام کرد که فرزندش از 35 روز پیش به اتهام فعالیت سیاسی از سوی اداره اطلاعات رژیم صهیونیستی بازداشت شده و مورد شکنجه قرار گرفته است.
 
مادر «مؤمن نزال» دانشجوی فلسطینی اهل قلقیلیه نیز از همه مقامات فلسطینی خواست تا با تحت فشار قرار دادن مقامات صهیونیست، به بازداشت فرزندش که مدت 11 ماه است در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برد و در این مدت مورد شکنجه‌های شدید قرار گرفته و چندین بار اعتصاب غذا کرده است، پایان دهند.
 
انتهای پیام
captcha